Rukouspyynnöt

Lähetä rukouspyyntö

  • Voimia palata vegaanisuuteen, joka vei kaikki vaivani ja jopa painajaisuneni pois. Kun ryhdyin sekasyöjäksi elokuussa 2018, kaikki vaivani ja painajaisunet palasivat.
    - joulu 16 2018
  • Jeesuksen nimessä pyydän avioliittooni rauhaa ja iloa. Poista ihmiset jotka sotkee ja yrittää erottaa. Poista pimeyden hankkeet ja anna hyvä aika. Jeesus siunaa matkamme ja anna turva, ps.91. Kiitos että saamme synnit anteeksi ja uuden alun koko elämään. Kiitos Kiitos
    - marras 07 2018
  • Olen elämäni vaikeimmassa tilanteessa ja olosuhteissa tulevaisuutta ei enää näytä olevan eikä mahdollisuuksia. Jumala on ainoa joka voi ja pystyy auttamaan sekä selvittämään kaiken. Hän tietää tilanteeni ja syvän ahdinkoni, vaikeuteni. Pyydän rukoilkaa puolestani. Tämä on ainoa toivoni. Tv Minä
    Minä - loka 11 2018
  • Jouduin rikoksen kohteeksi ja tässä asiassa pyydän talouteni palauttamista ennalleen. Kiitos.
    - heinä 28 2018
  • On eräs vakava asia.Jumala tietää.Pyytäisin rukousta että tilanne rauhoittuu ja osapuolet pääsevät asiassa rauhaan.
    - heinä 18 2018
  • Rukousaihe. Että saisi iloa ja Herra Jeesus ottaa taakkoja pois. Jeesus näytä mitä pitää karsia pois uuden tieltä ja etten uuvu vaan saisi vaeltaa ennaltavalmistetuissa teoissa. Myös vaimoni työ voisi olla siunattua ja kevyitä. Jeesus auta nyt kun olet paljon työtä antanut tehtäväksi. Herra anna myös hyviä lomia ja vapaapäiviä sitten kun aika on. Kiitos Jeesus.
    - huhti 06 2018
  • En ymmärrä sitä, mitä elämässäni tapahtuu juuri nyt, mutta pyydän, että osaisin ottaa sen oikein vastaan. Ajattelen sekä rakkaus- että työasioita, ja tahdon jättää rukouksiinne miehen, joka tuntuu pitävän minusta kovasti ja johon haluaisin tutustua. Rukoilisitteko, että Jumala siunaisi hänen lahjansa ja kykynsä tahtomallaan tavalla? Kiitos!
    - maalis 17 2018
  • Esirukousaihe; Herra Jeesus anna Pyhän hengen virvoittavat sateet elämämme ylle ja tuo uudistava Gileadin balsami haavoihimme. Herra kosketa ja paranna suuressa armossasi. Kiitos Jeesus että siunaat vaimoni työt aivan uudelle tasolle ja on voimia ja viisautta tehdä vaativaa työtä. Lopuksi Herra Jeesus siunaa lapsemme ja auta asunto, opiskelu ja työasioissa.Suurkiitos
    - helmi 28 2018
  • Herra Jeesus siunaa ja varjele elämämme niin että saamme kokea ps.91 kaikenkattavan turvan ja pitkän iän. Kiitos Jeesus että viet meitä eteenpäin ja saamme kokea täydelisen läpimurron työsäämme ja elämässämme. Jeesus avaa ihan uusia ovia ja paikkoja evankelioida ja julistaa evankeliumia vaikka ympäri Suomea ja Norjaa. Kiitos Jeesus läpimurrosta ja suojasta.
    - helmi 06 2018
  • Löysin netistä tämmöisen rukousaiheen ja epäilen sen olevan vakituisen rukouskohteeni kirjoittama. Toisaalta hyvä, jos hän turvautuu Jumalaan mutta toisaalta pelottaa ja jännittää asia. Tunnistan tuosta itseni ja hänet. Rukoilkaa asian puolesta: "Tutustuin noin kaksi vuotta sitten seurakunnassani naiseen joka alkoi lähettelemään pitkiä sähköpostiviestejä joissa kertoi elämästään ja esitti minulle eriskummallisia vaatimuksia. Vähensi tuota kirjoittelua kun pyysin, mutta nyt hän on alkanut levittämään huhua että olisin vakavasti sairas. Olen terveydenhoitoon liityvän alan pienyrittäjä ja pelkään että tämä mustamaalaus vaikuttaa yritykseni maineeseen. Rukoillaan että tuo nainen saisi viisautta ymmärtää tekevänsä väärin ennen kuin saa oikeasti vahinkoa aikaan." mulle on joku hänen vastaanotolla käynyt kaverini sanonu että hänestä tuo ihminen oli sekava ja yks kaverini joka tuntee hänet on sanonu että hänellä on pää ja olkapää kipeä ja olin huolissani ja lähetin esirukouspyyntöjä mutten maininnu niissä nimiä. en minä halunnu häntä vahingoittaa mitenkään, olin vaan huolissani koska tunsin kerran henkilön jolla oli tuollaisia oireita ja sillä todettiin myöhemmin syöpä. pelkäsin että tuollakin ihmisellä on sama tauti. Rukoillaan sen puolesta että asia kääntyy parhain päin eikä asiasta koidu mitään ongelmia kenellekään osapuolelle. Ja jos henkilö terve on niin kiitetään Jumalaa mutta jos jokin vaiva on niin rukoillaan että saa siihen hoitoa,olipa se syöpä tai mikä vaan.
    - helmi 05 2018
  • Lähetän kirjeen luotettavalle taholle jota pyydän välittämään kirjeen henkilölle,jonka yhteystietoja en tiedä, mutta johon haluan tutustua ja jonka kanssa ystävystyä. Rukoillaan, että he osaisivat välittää kirjeen eteenpäin oikealle henkilölle ja että henkilö jolle se tulee,ottaisi minuun yhteyttä kirjeen luettuaan ja että meille tulisi ihana,lämmin ystävyys joka on molemmille suuri siunaus.
    - tammi 29 2018
  • Tarjosin apuani eräälle sairaalle ihmiselle. Rukoillaan että voisin olla Jumalan rakkauden välikappale ja auttaa sekä palvella tuota henkilöä ja että hänen elämässä asiat muutenkin järjestyy parhain päin. Rukoillaan myös, että sairas ihminen kykenee ottamaan apua vastaan ja uskaltaa myöntää avuntarpeensa. Rukoillaan että jos tuo ei ole tämän ihmisen kohdalla mahdollista että minä autan niin rukoillaan, että joku muu autettava löytyisi jolle voisin olla Jumalan rakkauden välikappale.
    - tammi 12 2018
  • Rukouspyyntö, muutama asia johon pyydän Herralta muutosta: Että Jeesus purkaa riippakivet vaimoni ja mun elämästä ja saamme soveliaan ja kevyen ikeen ja pidä nämä väärät taakat pois tulevaisuudessakin. Herra Jeesus siunaa tämä talvi ja anna terveyttä ja saisi uuden innon liikkua ja pitää huolta terveydestä. Että tänä vuonna työasiat mene todella hyvin ja saisi nähdä Jeesuksen apua ja johdatusta jatkuvasti. Kiitos paljon.
    - tammi 11 2018
  • Muistetaan rukouksin kovilla ollutta henkilöä että Jumala auttaa. En vielä tunne häntä mutta tiedän.Rukoillaan myös että saisin hänelle ystävä olla. Että ottas yhteyttä sähköpostilla tai tutustuisimme ryhmässä tai seurakunnalla ja olisimme ystävät sitten. Minä haluan auttaa häntä jos hän tarvitsee apua. Elämä antaa meille takasin minkä toiselle annamme ja Jumala ottakoon minut välikappaleeksi antamaan hänelle takas kaiken hyvän mitä teki muille.
    - tammi 08 2018
  • Rukousaiheita on useita, muistetaan niitä rukouksessa: Minulla on ihana, vanhurskas ystävä jonka rukouksiin aina tulee vastaus. Olin kipeä ja masentunut sekä yksinäinenkin ja hän on rukoillut puolestani ja kaikkeen tähän apu tuli. Tämä on kiitosaihe, kiitetään vanhurskaasta ystävästä! Rukoillaan että Herra palkitsee siunauksilla kaiken tämän hyvän hänelle ja että hänkin saa avun omiin vaivoihinsa jos niitä on. Rukoillaan myös meille kivoja yhteisiä hetkiä ja että hän tulee käymään minun luona ja että kesällä mennään rannalle uimaan ja että jos hän saa lapsenlapsen niin minäkin saisin hoitaa hänen lapsenlasta. Kiitos kiitos Jeesus kun sain vuonna 2017 ihanan ystävän!!! Minä sain 2017 ystävän ihmisestä jonka heti vaistosin, aavistin ja tunnistin ystäväkseni. Kiitos hänestä. On nyt ilmennyt muutama muu joista saman olen tunnistanut. Rukoillaan että heistäkin tulee ystäviäni jos Jumala niin tahtoo että tulee. Rukoillaan sen puolesta että jossakin tutustutaan ja pääsen käymään vaikka junalla tai bussilla heidän luona jos asuvat kaukana. Rukoillaan näitten puolesta, Jumala tuntee heidät ja tietää ketä ovat. Rukoillaan että saan siunauksen välikappale näille olla. Tiedän kivan koiran jota voisin hoitaa ja jonka kanssa olla. Rukoillaan että saisin tuon koiran kanssa olla ja käydä koiraa katsomassa. Minä niin tykkään siitä kivasta koirasta. Suden näköinen mutta pienempi kuin susi ja kova vahtimaan pihaa. Kiltti ja lutuinen hauva. Muistakaa rukouksin sekä minua että koiraa.
    - tammi 08 2018
  • Pelkään että eräs ihminen on hengenvaarassa. Rukoillaan enkelivartiota, varjelusta ja suojelua hänelle.
    - tammi 02 2018
  • Minua vaivaa tämä asia kun jotkut on sanoneet sen olevan Jumalan varjelusta etten ole tekemisissä erään henkilön kanssa enää, mutta toisaalta mietin että jos hän tekee parannuksen ja muuttuu niin onko sillon Herran tahto että olenkin hänen ystävänsä? Rukoillaan asiaan johdatusta ja rukoillaan tuolle ihmiselle muutosta tilanteeseen. Siis parannuksen tekoa, sydämenmuutosta ettei olisi niin kova enää ja pahuudesta ja pahasta jossa hän elää, luopumista. Minulla on kova ikävä häntä ja asia vaivaa minua, en jaksa rukoillakaan aina. Rukoillaan, että saisin uusia ystäviä niitten tilalle jotka ei ole enää kanssani tekemisissä niin että se mistä minua varjellaan voisi unohtua ja jäädä taakse.
    - joulu 03 2017
  • Tykkäisin auttaa erästä sairasta ihmistä jolla niin fyysisiä kuin muitakin sairauksia ja hän siinä samalla minua auttas mutta kun ei oikein ole suostuvainen kanssani mihinkään yhteistyöhön. Ihan jotenkin ahdistavaa on ja tämä vaivaa minua. Olisi hänelle paljon annettavaa ja on niin ihana. Olen avanut kotini ovet hänelle että tää on majatalo mihin voi tulla. Ehkä olen läheisriippuvainen tai muuten liian kiini hänessä. Rukoillaan tilanteeseen apua meille molemmille.
    - joulu 03 2017
  • Nyt eletään mielenkiintoisia aikoja. Välit on menny poikki muutamiin kavereihin tässä muutaman kuukauden sisällä. Lisäksi henkilö jota paljon olen kantanut rukouksin Jumalan eteen, tyrmäsi erään yhteistyöehdotukseni joten tuli vähän takapakkia rukoustaisteluunkin, se joudutaan aloittamaan alusta. Rukoillaan että Jumala johdattaa minua ja sen mukaan mikä on Jumalan tahto, hän antaa minulle kaiken sen mikä puuttuu, ei välttämättä sitä mitä minä haluan koska minä näen vajavaisesti, en näe koko totuutta asioista, Jumala näkee sen minua paremmin.
    - joulu 03 2017
  • Otan vastaan erään haasteellisen tehtävän Jumalan valtakunnan työssä. Herra, tässä olen, käytä minua, tiedät kyllä missä. Se voi olla haasteellinenkin tehtävä, mutta tiedän sen olevan tärkeä. Lupaan ottaa erään ihmisen elämääni ja seurata hänen tilanteitaan ja rukoilla sekä pyytää esirukousta, tulipa vastaan mitä hyvänsä. Luotan Jumalaan. Siunatkaa minut tähän tehtävään Jeesuksen nimessä ja rukoilkaa että tämä johtaisi oikeanlaiseen uskoon erään lähimmäisen joka harhassa vaeltaa.
    - joulu 03 2017
  • Muistetaan rukouksin psyykkisesti sairasta henkilöä jonka asioita olen hoitanut. Rukoillaan, että hän saisi tukea ja apua ja suostuisi ottamaan sitä vastaan ja että hän alkaisi kuntoutua. Rukoillaan myös, ettei hän pääse toimillaan aiheuttamaan enää vahinkoa itselleen eikä muille.
    - joulu 02 2017
  • Eräs tuttava on piittaamaton sekä itsestään että toisesta ihmisistä ja vaarantaa oman terveytensä ja aiheuttaa muillekin ihmisille kärsimyksiä. Kerroin asiasta luotettavalle taholle ja rukoillaan viisautta luotettavalle taholle toimia asiassa hänen parhaakseen. Hän myös on joutumassa tai jo joutunut eräänlaiseen puhutteluun. Rukoillaan että suhtautuu viisaasti ja vakavuudella asiaan eikä närkästy siitä vaan ottaa opikseen ja ottaa vastuun teoistaan.
    - joulu 02 2017
  • Rukoillaan, että eräs useita sairauksia sairastava henkilö saisi hoitoa kipuihin, särkyihin ja että saisi myös ruokavalionsa tasapainoon. Ruokailuja ei ole riittävästi, hän syö vain kerran päivässä ja on alipainoinen. Rukoillaan että hän söisi useammin ja monipuolisemmin ja että pysyisi terveenä eikä sairastuisi osteoporoosiin.
    - joulu 02 2017
  • Rukoillaan, että minusta ja eräästä ihmisestä josta pidän paljon, tulisi oikein hyvät ystävät. Rukoillaan sen puolesta että saisin olla kaipaamani ja ikävöimäni rakkaan ihmisen lähellä ja että hän tulisi käymään ajankohtana jolloin olen hänet kutsunut ja että Herra lisäisi ymmärrystä meidän välillemme.
    - joulu 02 2017
  • Rukoillaan sen puolesta että erään erittäin lahjakkaan henkilön sekä musikaaliset että kirjalliset kyvyt pääsevät käyttöön toden teolla. Olen kannustanut häntä luovaan toimintaan. Rukoillaan että hän nauttisi siitä ja saisi siitä voimavaroja arkeen ja elämään noin muutenkin.
    - joulu 02 2017
  • Tunnen tapauksen josta kyllä jotakin rukousaiheita olen lähettänyt mutta jonka tilanne on niin vakava ja suorastaan katastrofaalinen että siihen on ammattilaisen jo puututtava. Rukoillaan, että luotettava taho jolle asiasta kerroin, auttaisi ja että tuo sairas saisi parhaan mahdollisen kokonaisvaltaisen avun ja huolenpidon ja että saisi parantua sekä fyysisesti että psyykkisestikin. Kyseessä noin 60v vakavasti häiriintynyt ja fyysisestikin sairas nainen.
    - joulu 02 2017
  • Eräs henkilö jäi lapsena vaille riittävää hoivaa ja huolenpitoa koska yksi perheenjäsenistä oli neliraajahalvaantunut ja täysin autettava ja vei kaiken huomion perheessä ja lapsi jäi sivuun ja nyt aikuisena on psyykkisesti sairas. Rukoillaan eheytymistä ja parantumista Jumalan hyvässä hoidossa tuolle vahingoittuneelle elämän siipirikolle.
    - joulu 02 2017
  • Esirukouspyyntö : Jeesuksen nimessä pyydän että ahdistus vähenee ja ei olisi koko ajan niin masentava olo. Herra Jeesus anna jo ilon aika ja voimia lenkkeillä sekä Herra ota taakat ja murheet. Kiitos Jeesus että siunaat vaimoni työt ja potilas jota hoitaa, saisi terveyttä ja voimia elää vielä vuosia. Kiitos Jeesus
    - marras 29 2017
  • Asun tuetusti terveydellisten rajoitteideni vuoksi. Sairastin flunssan ja mahataudin ja mieliala on sen vuoksi matala. Nyt minulle vaihtui uusi asumisohjaaja joka on huolissaan tästä asiasta ja meinaa varata mulle mt-toimisto aikaa ja lisäksi hän on jostakin lääkeasiasta huolissaan. Rukoillaan tämän asian puolesta että kääntyy parhain päin asia ja että löytyy paras ratkaisu asiaan ja ettei tulisi ylilyöntejä asiassa tuntemattomalla ihmisellä joka saattaa olla ennakkoluuloinen minua kohtaan koska ei tunne.
    - marras 15 2017
  • Minulla on tämä kauhea virustauti joka ei ota loppuakseen, kun on kauhean rajua oksentelua ja joskus ripulia ja on jatkunut kauan jo. Rukoilkaa että se jo loppuisi. Minua ahdistaa ja voimat menee tämän kanssa kohta. Rukoilkaa että ne virukset lähtee pois minun elimistöstä. Aluksi oli flunssa ja sitten mahatauti ja kohta puolitoista kuukautta olen sairastanut ja luulin jo eilen että se on ohi, kävin viemässä muun muassa kirjeet postiin mutta tänä aamuna jälleen alkoi mahakipu, päänsärky ja raju oksentelu. Rukoilkaa että loppuisi tämä piina jo.
    - marras 09 2017
  • Parantumista suuvaivoista, joista olen kärsinyt lapsuudesta asti.
    - marras 05 2017
  • Toivon, että Herra auttaisi minua lääkeasiassa ja olisi minulle armollinen.
    Jenni - loka 22 2017
  • 5 eri henkilölle uskoon tulemista ja Jumalan johdatusta heille.
    - loka 22 2017
  • Annan eräälle ystävälleni joululahjaksi hengellisen kirjan ja lähetän hänelle myös joulutervehdyksen. Rukoilkaa tämän ystävän puolesta ja siunatkaa rukouksessa kirje ja joulutervehdys sekä lahja ja rukoilkaa, että hän tulisi uskoon ja että Jumala auttaisi häntä vastoinkäymisissä ja siunaisi häntä hänen kaikilla elämän osa-alueilla. Rukoilkaa myös että hän siinä joulunpyhien aikaan tulisi käymään.
    - loka 22 2017
  • Minulla on outoja ajatuksia menneisiin asioihin liittyen. Rukoillaan minule voima unohtaa meneet joista olin katkera aiemmin ja että Jumala pyyhkisi mielestäni pois ikävimmät muistot ja että Jumala tekisi mielipiteen ja sydämen muutoksen niille mitkä olivat minua kohtaan väärämieliset vuosia sitten muun muassa sairaaloissa. Rukoillaan myös, että varjeltuisin sadismin, seksuaalisen hyväksikäytön ja muun mielivallan ja väkivallan uhriksi joutumiselta. Jotkut käyttävät heikkoja hyväkseen. Antakoon Jeesus verensä suojan ettei minulle niin tehdä. Olen erikoinen ja tavallista herkempi ja minua saatetaan helposti kiusata tai muuten otaa minut hampaisiin ja vainota minua ja noin on monet tehneet jo kolmisenkymmentä vuotta eli siitä saakka kun olin alle kouluikäinen.
    - loka 13 2017
  • Minua huolestuttaa erään henkilön puheet dementiasta ja muistakin taudeista joita jatkuvasti väittää itsellään olevan vaikkei niistä ole edes diagnoosia. Rukoillaan että jos hänellä on joku alkava dementia niin parantuisi siitä tai että tauti etenisi mahdolisimman hitaasti. Mutta jos ei ole niin rukoillaan ettei hän pelottelisi minua enää näillä asioilla. Muistetaan rukouksin myös erästä neuvottelua johon hän joutuu osalistumaan, että neuvottelu sujuu parhain päin ja Jumala hänen kautaan puhuu koska heikoissa on Jumala väkevä.
    - loka 13 2017
  • Rukoillaan että eräs usein itkevä, ehkä masentunut iäkäs nainen jolla on ihmissuhdevaikeuksia ja pakkomielteitä, saa tarvitsemansa avun ja toipuu ikävästä tilanteesta joka tapahtui viime vuonna perhepiirissä. Rukoillaan että hän ei stressaisi enää ja että Jumala kantaisi sen kuorman mikä hänellä on läheisiinsä liittyen, hänen puolestaan. Että hänen itse sitä ei kantaa tartte kun Herra sen kantaisi ja kannattelisi häntä. Rukoillaan hänelle armahdusta synneistä ja vapautusta sielun taakoista ja rukoillaan myös terveyttä ja sitä mitä hän itse toivookin, eli että kun Jeesus omiaan noutamaan tulee, hän ei jäisi matkalle. Hän on aralla tunnola Herran edessä tässä asiassa. Jeesus auttaa särkyneitä ja aralla tunnola olevia ja hän on Jumalale otollinen ja saakoon Jumalan voima täydeksi hänen heikkoudessaan tulla niin että hän jaksaa palvella myös lähimmäistä jos sille tarvetta on. Kiitän kun muistatte heikkoa ihmistä rukouksin.
    - loka 12 2017
  • Jeesus todella antaa armonsa vaimoni elämään ja se häirintä mitä ollut , jäisi pois. Kaipaan avioliittoon todella Jumalan rakkautta sekä yhteisiä rukoushetkiä. Samoin että saisin kohdata väkevästi Jumalan rakkautta pitkästä aikaa ja tulisi uusi into ja palo kertoa evankelimia kaikille jotka Herra tuo kohdalle, Kiitos Kiitos Kiitos
    - loka 07 2017
  • Eräs henkilö on valtuutettu hoitamaan toisen ihmisen asioita koska toinen ei terveydentilansa vuoksi niitä aina osaa hoitaa. Rukoillaan että vastuulliseen tehtävään luotettu henkilö saisi tehtäväänsä viisautta hoitaa se parhain päin ja että tuon jonka asioita hoidetaan, hoitokotiasiat järjestyisivät. Tuo ihminen on sen kuntoinen että voi olla hoitokotipaikan tarpeessa. Rukoillaan että paras mahdollinen ratkaisu löytyy näihin asioihin.
    - loka 07 2017
  • Pyysin Jumalalta erästä asiaa josta olisi suuri apu ja siunaus niin minulle kuin lähimmäisellekin. En lähde sen kummemmin selostamaan, mitä pyysin mutta rukoilkaa että tämä pyyntöni toteutuu sikäli kuin se Jumalan tahto on mutta ellei ole niin rukoilkaa että saisin tuon sijasta jotain muuta.
    - loka 02 2017
  • Voitteko rukoilla nyt kun on semmonen tilanne et erään ihmisen sairaus on ymmärretty väärin ja siitä on koitunut hankalia tilanteita ja stressiä. Voitteko rukoilla että tilanne korjaantuisi, hän saisi apua sekä ymmärrystä ja myös ne oireet saadaan hallintaan? Kyseessä aivotoiminnan häiriö joka ei näy päällepäin ja jonka oireet näkyvät käytöksessä eikä henkilö aina voi käytökselleen mitään.
    - syys 23 2017
  • Pyyntö seurakuntaan: Että muistatte rukouksin avioliittoamme ettei olisi riitaa vaan saamme asian kuntoon ja voisimme yhdessä pitää hyvän loman jossakin Suomessa. Myös pyydän että saisi kohdata paljon ihmisiä ja kertoa Jeesuksen armosta sekä työ laajenisi jokapuolelle. Jeesus siunaa armahda ja avaa uusia ovia ja mahdollisuuksia. Amen Amen
    - syys 22 2017
  • Asiat Herran Jeesuksen eteen rukouksella...Herra Jeesus johdata tarkasti tulevina kuukausina ja auta että kuulen äänesi ja saisin viisautta tehdä oikein. Jeesus armahda lapsiani ja anna hyvät työpaikat armosta..Raamattu kehoitaa tekemään työtä. Auta tässä asiassa ja vaikka opiskelupaikkakin hyvä. Jeesus kosketa mun ja avimoni sydäntä rakkaudellasi, saisi kokea sinun hyvyyttä ja armoa runsain mitoin...ja että olisi joskus onnen aikoja kaiken tän elämän keskellä. Kiitos
    matkalla armoon - syys 19 2017